sobota, 16 lutego 2013

"Ile razy można zaczynać od nowa? Przewracane kartki też się kiedys kończą."

http://th01.deviantart.net/fs4/PRE/i/2005/138/f/e/Zebra_by_Kesi17.jpg

Godność: W dawnym miejscu zamieszkania, zanim przyszłam na świat powiedziano, że będę miała na imię Acaida. Jednak moja matka zdecydowała się na inne imię - Emeral. Zostałam tak nazwana, po mojej pra pra babce, która była pierwszą nosicielką tego imienia.

Przydomek: Em, Ema, Emcia, Emuś, a nawet Emu. Czego to inni nie wymyślą...

Wiek:
Liczę sobie równo 3 lata. Trzy lata i kilka dni, dokładnie.

Charakter:
Jestem spokojna, łagodna i cierpliwa. Nie odzywam się, jeśli nie odczuwam takiej potrzeby. Kocham muzykę, spokój i naturę. Czasem zdarza się mi powiedzieć coś nie na miejscu, ale to rzadko. Staram się mówić to, co myślę. Bo jaki sens ma ukrywanie tego? Ano, żaden. Kocham jabłka. Bardzo. Są moimi ulubionymi owocami. Nie chwaląc się powiem, iż jestem bardzo szybka. W starym stadzie najszybsza....

Płeć:
Moja matka na początku ciąży spowdziewała się synka. Potem okazało się, iż jestem klaczą.

Pochodzenie:
Afryka.

Stan Cywilny: 
Wolna, Singielka

Partner:
Brak. Nie poszukuję. Jeśli już jest dane mi go mieć będę wiedziała, który to.

Potomstwo:
Nie mam. I nie zamierzam.

Wygląd:
Jestem dosyć niska, mam ok. 145cm w kłębie.

Znaki Szczególne:
Brak.
http://th08.deviantart.net/fs15/PRE/i/2007/043/9/b/the_zebra_by_MAGIAINCANTO.jpg
Ciekawoski:

*Co Lubi:

-Spokój;
-Ciszę;
-Jabłka.

*Czego nie lubi:
-Hałasu;
-Oszukiwania;
-Kłamstwa.
Inne:
Brak

Kontakt:
metalowajaszczurka@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz