.-~~-.
Para królewska: Shellby i..
Rada
Członek pierwszy:
Członek drugi:
Członek trzeci:
Członek czwarty:
Hierarchia drapieżników
Myśliwiec: Nouve
Tropiciel:
Zwiadowca:
Czujka nocna: Kitai
Czujka dzienna:
Hierarchia kopytnych
Patrol:
Czujka dzienna:
Czujka nocna:
Opiekun:
.-~~-.
.-~~-.
Król i Królowa - Niekoniecznie para w związku. Inaczej ujmując tacy przywódcy. Każde zwierze je rozpoznaje i darzy wyjątkowym szacunkiem. Podpisuje sojusze, wypowiada wojny w których rzecz jasna stoi na samym czele no i oczywiście łagodzi zbędne kłótnie. Obowiązkiem tej pary jest także odrzucanie lub przyjmowanie członków. Słowo ich jest ostateczne, nie sprzeciwiamy się i podlegamy mu. Aby dostać się na stanowisko króla lub drugiej królowej na pewno trzeba mieć długi staż oraz zaufanie. Po za tym należy też wykonać dane zadanie. Para królewska może być tylko jedna, jest to król i królowa lub królowa i królowa.
Rada i jej członkowie - Ważni i zasłużeni członkowie, rzecz jasna. Z ich słowem również należy się liczyć ale jedynie w radach. Rada to zwykle cztery osobniki o długim stażu, którzy zamieszkują na sawannie. Poza spotkaniami rady oraz naradami jest niczym inny członek, może podlegać atakowi itp.
Hierarchia drapieżników - Hierarchia przeznaczona jedynie dla graczy z postacią hieny, geparda itp. (aby dostać się na jakieś stanowisko należy posiadać rozpisaną historie w swojej karcie postaci, w której znajduje się opis jak zdobyło się doświadczenie w danej umiejętności, że tak to ujmę)
Myśliwiec - To zwierzę najbardziej doświadczone w dziedzinie jaką jest polowanie. Musi być szybki oraz silny nie mówiąc już o bezszelestnym poruszaniu się i zostawianiu za sobą jak najmniejszej ilości śladów oraz zapachów.
Tropiciel - Tropiciel jest osobą obdarzoną niesamowitym słuchem oraz węchem. Często towarzyszy w łowach myśliwemu.
Zwiadowca - Patroluje wyznaczony teren pilnując, by nikt nieproszony na niego się nie wkradł. W razie dopatrzenia się nieproszonego gościa melduje królowi bądź królowej, a gdy nikogo z tego stanowiska nie ma działa sam.
Czujka nocna - Podlega zwiadowcy i praktycznie zajmuje się tym samym, często pracuje razem z nim w nocy.
Czujka dzienna - To samo co powyżej jedynie sprawia się w dzień.
Hierarchia kopytnych - Hierarchia przeznaczona jedynie dla graczy z postacią gazeli, topi itp. (aby dostać się na jakieś stanowisko należy posiadać rozpisaną historie w swojej karcie postaci, w której znajduje się opis jak zdobyło się doświadczenie w danej umiejętności, że tak to ujmę)
Patrol - Dość podobna sprawa jak u zwiadowcy z hierarchii drapieżców jedynie osoba zajmująca stanowisko patrola jest odpowiedzialna za bezpieczeństwo innych osobników i informuje ich o zbliżaniu się napastnika często odprowadzając też w inne, bezpieczniejsze miejsce. Ma wręcz urwanie głowy podczas dni łowieckich.
Czujka dzienna - Odpowiedzialna za wyznaczone terytorium w dzień.
Czujka nocna - Oczywiście tak jak powyżej zamieniając rzecz jasna noc na dzień.
Opiekun - Osoba zajmująca młodzianami, podrostkami oraz starszymi osobnikami. Często też coś na kształt medyka/lekarza, acz nie leczy jedynie mówi 'co w takim przypadku należy zrobić'
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz