poniedziałek, 11 lutego 2013

Postacie, klony no i walentynki :3

Hej. Nie spodziewałam się, że w ciągu kilku dni tak blog się poszerzy, bardzo się więc z tego powodu cieszę, ale postanawiam zawiesić dołączanie lwów. Można powiedzieć tak, że nie można nimi dołączać  Oczywiście osoby, które są w trakcie pisania swojej KP jak najbardziej mogą zachować swoją postać  ale nie wysyłam już zaproszeń dla użytkowników, którzy mają zamiar grac wyżej wspomnianymi lwami. Tak więc zostają zawieszone, zostaną "odwieszone" |że tak powiem| gdy przybędzie trochę graczy z innymi postaciami :3

Drugą sprawą są klony. Temat dość oklepany na chacie, po prostu "podszywacze" atakują. Gdy wejdziecie na ów chata w temacie możecie przeczytać o co chodzi, zostanie on zmieniony, gdy wszystko ucichnie. Nie ma powodów do obaw, więc gut xd

No i trzecia sprawa. Mianowicie walentynki. Wahałam się czy je zorganizować  czy też nie. Odbędą się 14 lutego na chacie, godzina nieokreślona, po prostu jak będzie dużo osób to zacznę  Nie będzie to żaden konkurs ni nic super wyjątkowego, jednak nie będę wam spoilerowac. Jak kogoś to ominie ktoś inny chociażby ja opowiem co się działo :3

Tylko o tych trzech sprawach chciałam was poinformować więc do zobaczyska.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz