piątek, 9 sierpnia 2013

Ok, co dalej?

Jak widzicie, blog sie nie rusza i malo co kogo to interesuje... nie wspominajac o Alphie. Sluchajcie, nie wiem po co byla ta cala akcja z reaktywacja, jak trwala zaledwie 4-5 dni? Rozumiem, ze kazdy ma swoje obowiazki, zwlaszcza, ze sa wakacje. A teraz pozwolcie, ze Was zaskocze! Sam przebywam za granica i nie mam prawie W OGOLE dostepu do internetu, a jednak postanowilem napisac ta notke. Jesli na tym ma sie skonczyc Sawanna to ja dziekuje, tylko powiadomcie mnie o tym, ze macie to gdzies. Owszem, sam rowniez nie wchodzilem na czata, ale, ze jako bylem nowy ( bo juz minelo ok. miesiaca ) glupio bylo tj. to prowadzic? Chyba sa od tego ludzie zwani Alpha? I na poczatku podtrzymywalem to, jednak jedyna osobe jaka widzialem byl Crowley. 

Tak, wiec jedynie pytanie do Was: Co dalej?


Przepraszam za brak polskich znakow, ale jak juz wspominalem wczesniej, jestem za granica.



8 komentarzy:

  1. Mnie zależy na blogu. Tylko ja jestem cały czas praktycznie na działce i bez neta przez całe wakacje. Wg cud, że udało mi się uciec stamtąd na kilka dni, ale wracam tam jutro. ;x
    Na razie nie mam jak się udzielać, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja nie mam pojęcia co z resztą...
      Nie mam z nikim kontaktu ;cc

      Usuń
    2. Trudno, trzeba czekać, może ktoś sobie w końcu przypomni o Sawannie.

      Usuń
    3. Mam taką nadzieję... ;x

      Usuń
  3. [ Watpie, zeby sie udalo cokolwiek zrobic z blogiem. Szkoda. Potencjal jest, a raczej byl, wiekszosc chyba jakos zasnela i nie chce sie wbudzic. Osobiscie chetnie kontynuowalabym przygode na blogu. ] | Iteza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli tylko bysmy chcieli go ruszyc, pewnie by Nam sie to udalo, ale konieczna bylaby obecnosc Alphy. Jesli jej nie ma, masz racje, nic nie zrobimy.

      Usuń
    2. [ Shell moglaby sie pojawic i dac Nam jasno do zrozumienia, czy chce prowadzic bloga czy woli go zamknac albo oddac w rece kogos innego.
      Moim skromnym zdaniem mozemy sie pojawiac przeciez na chat'cie i tam rpg'owac, chociazby w trzy Osoby. Zawsze cos. ] | Iteza.

      Usuń