wtorek, 13 sierpnia 2013

Tu rządzi instynkt, ale królują zwierzęta.

Ha! To cud, że jeszcze udało mi się z archiwum gg wygrzebać hasło Shell na gmaila. Jak wróci pewnie będzie zła, nie. Chyba będzie wręcz wściekła o: Ale ja również mam prawo być zdenerwowana na nią, że zostawiła Sawanne, teraz ten blog raczej spadł na najniższy stopień schodów, które wciąż suną w dół. No, ale. Też zależy od was. Chcecie Sawanne, czy też macie zamiar pograć tu chwile, potem chwile pooffic, a na końcu milczeć w nieskończoność.

Pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. Ja tam chce by sawanna byla ( obudziłam się ^^ ) / Allex

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybysmy nie chcieli Sawanny, uwierz mi, nie odzywalibysmy sie. Potrzebujemy jedynie Alphy, ktory, hm, bedzie obecny?

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też chcę żeby sawanna ożyła, ale na razię będę tylko dostępna w komentarzach, bo mam neta tylko w telefonie. :/

    OdpowiedzUsuń
  4. [ Pobede dzisiaj na chat'cie, mam nadzieje, ze ktos sie jednak zjawi. ] | Iteza.

    OdpowiedzUsuń
  5. No, i co z tym odradzaniem się? Widzę znowu wszystko stanęło..

    OdpowiedzUsuń